• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
5. Brixo - Lån utan UC
6. Klaralån - Lån utan UC
7. Merax - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Nstart - Nystartslån
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
11. Binly - Lån utan UC

Berätta allt om lån hos Thorn

julius

Medlem
Poäng: 7
Blev medlem
12 Januari 2020
Meddelanden
19
Mottagna reaktioner
2
Poäng
7
Sökte via Lendo och har fått offert från Thorn, med ganska dåliga förutsättningar. Trodde för det först inte Thorn godkände betalningsanmärkningar.
Iallafall, jag har inte svarat än men vill gärna ha era erfarenheter. Kommer dom ringa arbetsgivare? Strular dom eller är det bara och skriva under och sen är det klart, typ?
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Blenda

V.I.P
Poäng: 327
Blev medlem
8 Mars 2019
Meddelanden
479
Mottagna reaktioner
125
Poäng
327
Sökte via Lendo och har fått offert från Thorn, med ganska dåliga förutsättningar. Trodde för det först inte Thorn godkände betalningsanmärkningar.
Iallafall, jag har inte svarat än men vill gärna ha era erfarenheter. Kommer dom ringa arbetsgivare? Strular dom eller är det bara och skriva under och sen är det klart, typ?
Dom ringde inte arbetsgivare men innan dom skicka skuldebrevet så ville dom prata i telefon, lääänge med frågor om jobb å så..
 

Gtuik

Kunnig medlem
Poäng: 197
Blev medlem
27 Februari 2017
Meddelanden
232
Mottagna reaktioner
62
Poäng
197
Jag har haft dom . Inga konstigheter lånade 40000 :- sen betalade jag av extra 20000:- och nu har jag löst det helt . Det enda jag reagerade på är att dom skickar relativt mycket reklam om erbjudande på att du kan köpa saker på avbetalning . Men aldrig påtvingad
Men aldrig någon som ringde eller så . Funkade bra . Inte bästa räntan men när jag löste bort 20000:- så sänkte dom räntan .
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Men vaddå, får man inget lån isåfall
Jodå men dom var jobbiga :(
Först fick jag beviljat 20000kr och sen ringde en och sa att jag behövde köpa en iPad nej tack sa jag behövs inte.
Fick lånet ändå till slut men dom försöker. Det här är några år sedan och dom är säkert bättre nu många som nog blivit irriterade på dom.
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Jag har haft dom . Inga konstigheter lånade 40000 :- sen betalade jag av extra 20000:- och nu har jag löst det helt . Det enda jag reagerade på är att dom skickar relativt mycket reklam om erbjudande på att du kan köpa saker på avbetalning . Men aldrig påtvingad
Men aldrig någon som ringde eller så . Funkade bra . Inte bästa räntan men när jag löste bort 20000:- så sänkte dom räntan .
Mig ringde dom o tjatade om att jag skulle köpa saker på avbetalning dryga men det var flera år sedan 2-3 år sen.
Säkert bättrat sig nu
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp